Webinar na żądanie – Service Cloud

Wyższy poziom obsługi klienta dzięki Salesforce Service Cloud

Jesteś Dyrektorem/Menedżerem ds. Obsługi Klienta?

 

Słyszałeś o Salesforce Service Cloud, ale nie miałeś okazji zobaczyć tego rozwiązania w praktyce?

 

Chciałbyś dowiedzieć się, jak zwiększyć efektywność w obsłudze posprzedażowej, aby zadowolenie klienta wzrosło?  

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na przynajmniej dwa z trzech powyższych pytań to ten webinar jest dla Ciebie – zapraszamy do rejestracji!

 

 

Informacje:

Podczas webinarium nasi eksperci opowiedzą o korzyściach płynących z automatyzacji procesów i optymalizacji działań przy wykorzystaniu narzędzia Salesforce Service Cloud. Najważniejsze obszary, które zostaną omówione to:

    • Automatyczne tworzenie ścieżek obsługi danych spraw
    • SLA uzależnione od charakterystyki klienta
    • Baza wiedzy dla specjalistów obsługi klienta
    • Analityka i raportowanie działań zespołu obsługi klienta w czasie rzeczywistym
    • Integracja Salesforce z systemem Call Centre
    • Badanie satysfakcji klienta w obsłudze posprzedażowej
    • Zarządzanie pracownikami serwisu w terenie
    • Zintegrowanie wszystkich kanałów zgłoszeń od klientów w jednym miejscu (social media, centrala telefoniczna, mail)

Prowadzący:

Krzysztof Grabowski

Krzysztof Grabowski

Account Executive w Cloudity
krzysztof.grabowski@cloudity.pl
+48 736 259 346

Damian Przybył

Damian Przybył

Director, Digital Advisory w Cloudity

Zapisz się już teraz!

 

Dostęp do webinaru jest bezpłatny. Rejestrując się na webinarium zgadzam się na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach Cloudity.