Webinar na żądanie PARDOT

Więcej wysokiej jakości leadów, lepsza obsługa klienta i wzrost sprzedaży – automatyzacja marketingu B2B z Pardotem

Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów B2B

 

Jak sprawić, by obsługa klienta w Twojej organizacji B2B była na najwyższym poziomie – takim, jaki klienci znają z wiodących firm z sektora B2C? 

 

Jak prowadzić skuteczne działania marketingowe online, aby przynosiły one dodatkowe przychody i okazje sprzedażowe, zamiast generować koszty

Jeśli zadajesz sobie te pytania, dołącz do naszego webinarium!

 

Poznaj Pardota – wspierane przez sztuczną inteligencję narzędzie do automatyzacji marketingu i kluczowy element ekosystemu Salesforce.

 

Dzięki Pardotowi zautomatyzujesz procesy marketingu B2B i wygenerujesz więcej wysokiej jakości leadów sprzedażowych

 

Za pomocą tego narzędzia stworzysz także spersonalizowane ścieżki klientów w zależności od tego, w jaki sposób wchodzą oni w interakcje z Twoją marką. 

 

Zgromadzisz istotne dane, a Twój dział sprzedaży będzie miał dostęp do aktualnych informacji o potencjalnych klientach. 

 

Co jeszcze? Z łatwością stworzysz szyte na miarę, przyciągające wzrok e-maile i formularze dla klientów oraz będziesz śledzić postęp swoich kampanii marketingowych – dzięki Pardotowi nie umknie Ci żaden szczegół!

 

Omówimy następujące zagadnienia

 
  • Personalizacja w Pardocie – oferuj swoim klientom spersonalizowane doświadczenia sprzedażowe dzięki narzędziom takim jak dynamic content, variable tags i innym
  • Mierz skuteczność kampanii – uzyskaj 360-stopniowy widok na swoje kampanie marketingowe oraz lejek sprzedażowy
  • Wspieraj zespół sprzedażowy za pomocą narzędzi do automatyzacji takich jak Page Actions – powiadamiaj ich za każdym razem, gdy potencjalny klient wyświetli Twoją stronę lub kliknie link
  • Engagement Studio – śledź interakcje klientów i wywołuj odpowiednie działania, takie jak wysyłka maili lub lead scoring
  • Einstein AI – docieraj do swoich potencjalnych klientów, gdy tylko są oni gotowi sfinalizować transakcję i wykorzystaj gromadzone dane najlepiej jak to możliwe
  • Podłącz Pardota do zewnętrznych systemów i platform
  • Podziel na segmenty potencjalnych klientów, uczestników organizowanych wydarzeń, partnerów, a nawet niewykorzystane okazje sprzedażowe
  • Twórz przyciągające wzrok strony docelowe i mailingi
  • Formularze: proste lub skomplikowane – pola zależne, dynamic forms, automatyzacja działań, optymalizacja konwersji
  • Wykorzystaj płynną integrację Pardota z Sales Cloud i Service Cloud – twórz kampanie cross-sellingowe i up-sellingowe

Prowadzący:

Krzysztof Grabowski

Krzysztof Grabowski

Account Executive w Cloudity

Joanna Bartoszczuk

Joanna Bartoszczuk

Marketing Automation Consultant w Cloudity

Zarejestruj się już teraz!

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Rejestrując się na webinarium, zgadzasz się na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach organizowanych przez Cloudity.