Webinarium na żądanie – Marketing Cloud

Jesteś Dyrektorem/Menedżerem marketingu lub digital marketingu?

 

Słyszałeś o Salesforce Marketing Cloud, ale nie miałeś okazji zobaczyć tego rozwiązania w praktyce?

 

A może po prostu interesujesz się obszarami związanymi z marketingiem B2C lub marketing automation?

 

 

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na przynajmniej dwa z trzech powyższych pytań, ten webinar jest dla Ciebie – zapraszamy do rejestracji!

 

Podczas webinarium nasi eksperci opowiedzą o korzyściach wynikających z agregacji rozwiązań służących automatyzacji marketingu w ramach jednej platformy – Salesforce Marketing Cloud

 

Najważniejsze obszary, które zostaną omówione to: 

    • Marketing Cloud – platforma omnichannel integrująca wszystkie narzędzia do komunikacji z konsumentem oraz marketing automation
    • Cross-channelowa i spersonalizowana komunikacja na każdym etapie komunikacji B2C z konsumentem
    • Wiodąca platforma email marketingowa wspomagana przez Einstein AI i integrację z Salesforce
    • Monitoring i komunikacja w social media dla wszystkich użytkowników Salesforce w organizacji. Pełna integracja z Service Cloud i Sales Cloud
    • Automatyzacja komunikacji mobilnej z konsumentem (push, SMS) oraz akcji marketingowych – w oparciu o lokalizację użytkownika i urządzeń IoT
    • Planowanie, egzekucja i monitoring kampanii displayowych. Pełna integracja Salesforce z produktami Google
    • Omnichannelowy monitoring komunikacji konsumenta z marką. Zarządzanie kampaniami i ofertami w czasie rzeczywistym
    • Business intelligence i zalety dobrego raportowania działań marketingowych w Datorama. Integracja z Google Analytics 360

Prowadzący:

Krzysztof Grabowski

Account Executive w Cloudity

Jakub Poznański

Marketing Technology Leader w Cloudity

Zapisz się już teraz! 

 

Dostęp do webinaru jest bezpłatny. Rejestrując się na webinarium, zgadzasz się na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach organizowanych przez Cloudity.