CRM i marketing automation – śniadanie biznesowe

Jak sprawić, by zarządzanie relacjami z klientem było prostsze i bardziej efektywne? Jakie możliwości daje nam automatyzacja marketingu? Odpowiedzi na te pytania poznali już uczestnicy naszego kolejnego porannego meetingu. Warszawskie śniadanie biznesowe organizowane przez Cloudity we współpracy z Salesforce odbyło się 23 marca w Hotelu Bristol.

 

Efektywne zarządzanie relacjami z klientem i automatyzacja marketingu

 

Podczas spotkania mówiliśmy o tym, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia Salesforce w automatyzacji szeroko pojętych działań marketingowych oraz jak ułatwić w firmie proces zarządzania relacjami z klientami, dzięki wykorzystaniu sprawnie działającego systemu CRM. W efekcie, podczas tego śniadania biznesowego przybliżyliśmy naszym gościom sylwetki takich produktów jak Sales Cloud czy Pardot. Ze względu na duże zainteresowanie uczestników, udało się także pokrótce opowiedzieć o innym narzędziu Salesforce, a mianowicie Service Cloud.

 

Minione śniadanie biznesowe pozwoliło nam dowiedzieć się:

 

– Jak zorientować firmę na klienta i zwiększyć wartość swojej marki

– Jak efektywnie zarządzać relacjami z klientem, by zaczęły one procentować

– Jak zwiększyć sprzedaż nie zwiększając zasobów sprzedażowych

– Jak rozwijać się nie napotykając barier rozwoju.

 

śniadanie biznesowe - Hotel Bristol, Warszawa 23.03.2017

    śniadanie biznesowe – Hotel Bristol, Warszawa 23.03.2017

 

Jakie korzyści płyną z używania CRM opartego na technologii Salesforce?

 

Swoją wiedzą w tym obszarze podzielił się z nami prezes Cloudity – Paweł Sobczak, pokazując naszym gościom jak w praktyce wygląda struktura oraz praca z narzędziem, jakim jest Sales Cloud. Omówiliśmy m.in. budowę oraz zastosowania tego systemu w praktyce. Nie zabrakło także ogromnej ilości pytań od zainteresowanych tym rozwiązaniem gości. Na wszystkie staraliśmy się udzielić wyczerpujących odpowiedzi.

Jak wszyscy już wiemy, sprawnie działający system CRM jest kluczowym elementem pozwalającym na poprawę efektywności działania całego przedsiębiorstwa i zarządzania procesami sprzedażowymi. Usprawnienie tych obszarów przekłada się na ostateczne wyniki finansowe firmy, na których przede wszystkim nam zależy. Aby osiągnąć ten cel, musimy dokładnie przeanalizować potrzeby naszej firmy, a następnie zoptymalizować przestarzały lub nieefektywny system CRM pod kątem tych wymagań.

 

Pardot – jak wykorzystać to narzędzie w automatyzacji marketingu?

 

Pardot to jedno z naszych ulubionych i niezwykle ciekawych narzędzi oferowanych przez Salesforce. Spodobał się także i naszym gościom. Nie bez powodu! Służy on przede wszystkim do automatyzacji marketingu B2B. To specjalne centrum dowodzenia, z którego możemy obserwować i zarządzać wieloma procesami marketingowymi, które dzieją się w naszej firmie. W jego ofercie znajdziemy m.in.: landing pages, mailingi, engagement studio czy formularze. Podczas spotkania postaraliśmy się przybliżyć naszym gościom te funkcjonalności, a także na konkretnych przykładach pokazać, jak skutecznie można wykorzystać to narzędzie do mierzenia efektywności prowadzonych przez nas kampanii marketingowych, niezależnie od branży. 

Ze względu na intensywną ekspansję Pardota i coraz nowsze funkcjonalności tego produktu warto na bieżąco przyglądać się jego rozwojowi i już teraz pomyśleć o wdrożeniu tego narzędzia w swojej firmie. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zachęcamy do przeczytania naszego poprzedniego artykułu, w którym przedstawiamy 5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu. Link znajduje się TUTAJ.

 

Do czego można wykorzystać Service Cloud?

 

Jak nadmieniliśmy już podczas śniadania, jest to drugi flagowy produkt firmy Salesforce, tuż obok wspomnianego wyżej Sales Cloud. To mobilny system zapewniający użytkownikom najwyższej jakości obsługę klienta z dowolnego miejsca na świecie i za pomocą dowolnego urządzenia. Dzięki niemu, możemy na bieżąco monitorować i odpowiadać na potrzeby naszych klientów przez 24 godziny na dobę. To bardzo wygodne narzędzie, dzięki któremu mamy możliwość zdecydowanie szybciej i sprawniej reagować na ich potrzeby.

 

Wszystkim gościom, którzy zjawili się na naszym porannym spotkaniu serdecznie dziękujemy za przybycie i aktywny udział w dyskusji, a wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się nieco więcej o oferowanych przez nas rozwiązaniach oraz o samej technologii Salesforce, zapraszamy na nasze kolejne śniadania biznesowe, które odbędą się, m.in. w Gdańsku (31.03.) oraz w Warszawie (25.04).

 

Przy okazji, zachęcamy też do zapoznania się z przygotowanym przez nas case study, dotyczącym efektywnego zarządzania relacjami z klientem dzięki zastosowaniu rozwiązania Sales Cloud. Materiał można pobrać TUTAJ.

Warszawskie śniadanie biznesowe było kolejnym, lecz nie ostatnim wydarzeniem związanym z automatyzacją procesów marketingowych i obsługą klientów zorganizowanym przez Cloudity. Mamy nadzieję, że kolejne śniadania będą cieszyć się równie dużym zainteresowaniem z Państwa strony i tak jak to, przyniosą nam wiele nowych inspiracji i pomysłów.