Salesforce Summer ’17 Release – aktualizacja dla Salesforce1

Aplikacje mobilne Salesforce pomagają użytkownikom utrzymać poziom produktywności na wysokim poziomie niezależnie od tego, gdzie są. Salesforce1 oferuje całkowicie nowy sposób korzystania z Salesforce. Dzięki niemu użytkownicy mają dostęp do CRM, aplikacji Chatter i innych narzędzi z każdego miejsca na świecie i o dowolnej porze.

Salesforce1 pozwala na doświadczanie Salesforce z dowolnego urządzenia. Dzięki mocy tej mobilnej platformy możemy dostosować i zbudować niemal każdą aplikację i natychmiast wdrożyć tę funkcjonalność w swoim systemie. Sprawdźmy więc, jakie nowości i usprawnienia dla aplikacji mobilnej Salesforce1! przyniosła letnia edycja Salesforce Release!

 

1. Skorzystaj z Assignment Checkbox


Użytkownicy mobilnej aplikacji Salesforce1 mają teraz możliwość zobaczenia pól wyboru podczas tworzenia spraw i leadów. Dzięki włączeniu tej funkcji (assignment rule), możemy ręcznie uruchamiać reguły przypisywania podczas tworzenia lub edytowania wspomnianych elementów. Zmiana ta dotyczy wszystkich wersji aplikacji mobilnej Salesforce1.

 

Salesforce1

 

2. Uzyskaj więcej informacji o rekordach Twojego wyszukiwania

 

Od teraz Salesforce1 oferuje nam dodatkowe (drugorzędne) pole, umieszczone tuż poniżej podstawowej nazwy rekordu w natychmiastowych wynikach wyszukiwania. Zawiera ono więcej informacji kontekstowych, które pomagają użytkownikom wybrać odpowiedni, interesujący ich rekord. Ulepszenie wyszukiwania daje nam więcej informacji o rekordach przed ich wybraniem. Nie musimy już ponownie nic wpisywać, ponieważ automatyczna korekta pisowni generuje nam listę podobnych haseł do wyboru.

Na poniższym zdjęciu widać wyraźnie, jak pod nazwą firmy (tutaj Apple Inc.) pojawia się podpowiedź dotycząca jej lokalizacji. Dzięki tej funkcjonalności możemy z łatwością odróżnić konkretne wyniki wyszukiwania i uniknąć niechcianej pomyłki. Może to być także, np. numer telefonu, który wyświetli się tuż pod nazwą konta (accounta) i konkretnym kontaktem. Dostosowując układ wyszukiwania, możemy teraz sami określić, które pole drugorzędne będzie widoczne dla użytkowników. Funkcja ta jest nowa we wszystkich wersjach aplikacji mobilnej.

 

Salesforce1

 

3. Twórz kontakty jeszcze szybciej

 

Kolejna nowa funkcjonalność polega na szybkim tworzeniu kontaktów bezpośrednio z poziomu accounta. Od teraz, gdy przedstawiciele handlowi czy sprzedawcy tworzą kontakty z listy kontaktów lub powiązanych kontaktów, adres poczty elektronicznej, numer telefonu i numer faksu są pobierane z rekordu danego konta (accounta) i automatycznie wypełniane w nowym kontakcie. Ta zmiana dotyczy wszystkich wersji aplikacji mobilnej Salesforce1.

 

4. Wyświetlaj, twórz, edytuj i usuwaj komentarze dotyczące konkretnych spraw

 

Nowa funkcjonalność dla Lightning Experience polega na wyświetlaniu kompletnych komentarzy dotyczących spraw. Od teraz mamy dostęp do pełnych komentarzy w powiązanej liście Case Comments, gdzie dodatkowo możemy je edytować bądź usuwać. Pojawiła się także opcja uruchomienia tzw. Lightning Experience quick action, czyli funkcji wykorzystywanej np. do tworzenia komentarzy na temat danych spraw, którą możemy dodać do naszego układu strony. Ta zmiana dotyczy Lightning Experience i wszystkich wersji aplikacji mobilnej.

 

Salesforce1

 

5. Uzyskaj natychmiastowe odpowiedzi na nurtujące Cię pytania

 

Lightning Knowledge, czyli najnowsza baza wiedzy jest już dostępna w Salesforce1. Od teraz możesz wyszukiwać i przeglądać interesujące Cię artykuły z dowolnego miejsca, w którym się aktualnie znajdujesz i kiedykolwiek masz tylko na to ochotę. Możesz także współpracować z innymi osobami w Twojej firmie nad jakością i treścią dostępnych artykułów przy pomocy Chattera. Opcja ta dostępna jest już w przeglądarce mobilnej Salesforce1 oraz na wszystkich wersjach aplikacji mobilnej.

 

6. Przeprowadzaj ankiety z poziomu urządzenia mobilnego Salesforce1

 

Podczas gdy użytkownicy uzyskują dostęp do danych społeczności za pośrednictwem przeglądarki mobilnej Salesforce1, otrzymują przy tym jeszcze jedną dodatkową opcję dotyczącą publikowania w kanale – opcję tworzenia ankiety. Użytkownicy Salesforce1 mogą od teraz opracowywać dowolne ankiety w grupach, profilach i poszczególnych kanałach danych. Ta funkcja jest dostępna w tzw. Lightning Communities, do których dostęp użytkownicy uzyskują za pośrednictwem aplikacji mobilnej Salesforce1.

 

Letnia odsłona Salesforce Release przyniosła wiele nowych udogodnień także dla narzędzia Salesforce1, które od teraz proponuje nam m.in. udoskonalenia wyszukiwania, zatwierdzania i wiele innych funkcji sprzedażowych, dzięki którym możemy jeszcze lepiej zadbać o naszą firmę. Korzystanie z Salesforce1 stało się sprawniejsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Nowe funkcje w aplikacji mogą znacznie usprawnić pracę całego zespołu sprzedażowego w Twojej firmie. Więcej o nowościach z letniej edycji Release możesz przeczytać również w naszych poprzednich artykułach: TUTAJ oraz TUTAJ.