Salesforce Service Cloud to mobilny system Salesforce zapewniający najwyższej jakości obsługę klienta w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Dzięki niemu możesz na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby przez 24 godziny na dobę.
Jakość nigdy nie jest przypadkiem.
To zawsze wynik inteligentnego wysiłku.
-- John Ruskin
Salesforce Service Cloud to mobilny system Salesforce zapewniający najwyższej jakości obsługę klienta w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Dzięki niemu możesz na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby przez 24 godziny na dobę.
Dzięki wygodnemu narzędziu, jakim jest Service Cloud, możesz szybciej reagować na pytania klientów. Wygodna konsola zapewnia płynny przepływ informacji, a przejrzysty widok pozwala na obsługę najwyższej jakości. Sam pomóż swoim klientom rozwiązać problem lub stwórz społeczność, w ramach której podzielą się wiedzą między sobą.
Dzięki wygodnemu narzędziu, jakim jest Service Cloud, możesz szybciej reagować na pytania klientów. Wygodna konsola zapewnia płynny przepływ informacji, a przejrzysty widok pozwala na obsługę najwyższej jakości. Sam pomóż swoim klientom rozwiązać problem lub stwórz społeczność, w ramach której podzielą się wiedzą między sobą.
Service Cloud umożliwia integrację wszystkich kanałów komunikacji. Zarządzaj kontaktem ze strony internetowej, social mediów czy z czatu na żywo. Teraz możesz zapewnić profesjonalną obsługę i mieć wszystko pod kontrolą.
Service Cloud umożliwia integrację wszystkich kanałów komunikacji. Zarządzaj kontaktem ze strony internetowej, social mediów czy z czatu na żywo. Teraz możesz zapewnić profesjonalną obsługę i mieć wszystko pod kontrolą.
Poza szybkością działania Service Cloud pozwala na dogłębne analizy i usprawnienie procesów komunikacji Twojej firmy. Dzięki niemu wiesz, który z kanałów jest najważniejszy dla klientów oraz gdzie należy szukać usprawnień. Śledź je na żywo i na bieżąco weryfikuj poziom obsługi klienta. .
Poza szybkością działania Service Cloud pozwala na dogłębne analizy i usprawnienie procesów komunikacji Twojej firmy. Dzięki niemu wiesz, który z kanałów jest najważniejszy dla klientów oraz gdzie należy szukać usprawnień. Śledź je na żywo i na bieżąco weryfikuj poziom obsługi klienta. .