Salesforce Managed Services®

Salesforce oferuje wiodące rozwiązania informatyczne do zarządzania obszarami takimi jak sprzedaż, marketing czy obsługa klienta. Po ich wdrożeniu możesz jednak potrzebować modyfikacji i wsparcia – być może zechcesz dodać nową funkcjonalność do posiadanego produktu, usunąć powstałe błędy lub dostroić nowy system do zwiększających się potrzeb biznesowych swojej firmy.

 

Cloudity zapewni Ci obsługę powdrożeniową na najwyższym poziomie. Nasz zespół Managed Services podzielony na wyspecjalizowane grupy konsultantów i deweloperów pracuje przede wszystkim nad projektami supportowymi, ale w razie potrzeby przeprowadza również wdrożenia – wszystko zależy od potrzeb biznesowych naszych klientów.

 

Gwarantujemy wysokie tempo prac i szybkie dostarczanie rezultatów. Nasi specjaliści upewnią się także, że wszystkie zmiany i procesy są przeprowadzane bez szkody dla instancji Salesforce klienta, oraz że nikt niepowołany nie wprowadzi w niej niepożądanych zmian.

 

Co więcej, godziny świadczenia usług supportowych ustalamy indywidualnie, w zależności od potrzeb klienta. Na jego życzenie podpisujemy także umowę typu Service Level Agreement.

Szybka i bezpłatna konsultacja

Zdajemy sobie sprawę, że nie możesz czekać! Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz ekspert skontaktuje się z tobą najszybciej jak to możliwe, aby omówić twoje potrzeby.

Poznaj Benefity Salesforce Managed Services!

Praca bez przestojów

Wiemy, jak ważne jest sprawne działanie Twojego systemu! Dlatego my zajmiemy się pracami utrzymaniowymi Salesforce, takimi jak wsparcie użytkowników i administratorów, analiza i naprawa błędów czy modyfikacja procesów, a Twoi pracownicy będą mogli skupić się na tym, w czym są najlepsi – bez konieczności inwestowania czasu w support systemu. Obsługę wydajności i bezpieczeństwa systemu oraz dostrojenie go do procesów Twojej firmy zostaw nam – znamy się na tym.

Wiemy, czego oczekujesz

Nasi doświadczeni specjaliści rozumieją procesy biznesowe w Twojej firmie oraz wiedzą, w jakim kierunku zmierzasz. Świadomość funkcjonowania Twojej organizacji pozwala nam przejąć na siebie ogromną część obowiązków związanych z utrzymaniem i zarządzaniem produktami Salesforce w Twojej firmie. Ty skupiasz się na skalowaniu swojej działalności, a my pomagamy wdrożonym produktom Salesforce nadążyć za Twoim biznesem.

Certyfikowani specjaliści

W 2019 roku nasi eksperci zdobyli największa liczbę certyfikatów wśród polskich partnerów Salesforce. Jesteśmy nastawieni na długofalową relację i podchodzimy elastycznie do naszej współpracy przy projekcie, co z pewnością wiesz, jeśli jesteś już naszym klientem! Dotychczas byliśmy odpowiedzialni za ponad 100 projektów supportowych, a wśród firm, które mieliśmy okazję wspierać, znalazły się m.in. Grupa Żywiec, Hitachi, Paulaner, Maspex, Politan, Malchem i Kontakt Simon.

Oszczędzisz czas i środki

Outsourcing usług supportowych jest opłacalny zarówno czasowo, jak i finansowo. Przekaż nam odpowiedzialność za prace utrzymaniowe w swoim systemie i skup się na rozwoju biznesu – my gwarantujemy wywiązanie się z usługi zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dzięki zastosowaniu technologii chmurowych, nie musisz utrzymywać zespołu supportowego on-premise – połączymy się z Twoim systemem i rozwiążemy wszystkie powstałe problemy nawet z drugiego końca świata!

Salesforce Managed Services®

 

Salesforce oferuje wiodące rozwiązania informatyczne do zarządzania obszarami takimi jak sprzedaż, marketing czy obsługa klienta. Po ich wdrożeniu możesz jednak potrzebować modyfikacji i wsparcia – być może zechcesz dodać nową funkcjonalność do posiadanego produktu, usunąć powstałe błędy lub dostroić nowy system do zwiększających się potrzeb biznesowych swojej firmy.

 

Cloudity zapewni Ci obsługę powdrożeniową na najwyższym poziomie. Nasz zespół Managed Services podzielony na wyspecjalizowane grupy konsultantów i deweloperów pracuje przede wszystkim nad projektami supportowymi, ale w razie potrzeby przeprowadza również wdrożenia – wszystko zależy od potrzeb biznesowych naszych klientów.

 

Gwarantujemy wysokie tempo prac i szybkie dostarczanie rezultatów. Nasi specjaliści upewnią się także, że wszystkie zmiany i procesy są przeprowadzane bez szkody dla instancji Salesforce klienta, oraz że nikt niepowołany nie wprowadzi w niej niepożądanych zmian.

 

Co więcej, godziny świadczenia usług supportowych ustalamy indywidualnie, w zależności od potrzeb klienta. Na jego życzenie podpisujemy także umowę typu Service Level Agreement.

 

Szybka i bezpłatna konsultacja

 

Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe, aby omówić Twoje potrzeby.

Poznaj Benefity Salesforce Managed Services!

Praca bez przestojów

Wiemy, jak ważne jest sprawne działanie Twojego systemu! Dlatego my zajmiemy się pracami utrzymaniowymi Salesforce, takimi jak wsparcie użytkowników i administratorów, analiza i naprawa błędów czy modyfikacja procesów, a Twoi pracownicy będą mogli skupić się na tym, w czym są najlepsi – bez konieczności inwestowania czasu w support systemu. Obsługę wydajności i bezpieczeństwa systemu oraz dostrojenie go do procesów Twojej firmy zostaw nam – znamy się na tym.

Certyfikowani specjaliści

W 2019 roku nasi eksperci zdobyli największa liczbę certyfikatów wśród polskich partnerów Salesforce. Jesteśmy nastawieni na długofalową relację i podchodzimy elastycznie do naszej współpracy przy projekcie, co z pewnością wiesz, jeśli jesteś już naszym klientem! Dotychczas byliśmy odpowiedzialni za ponad 100 projektów supportowych, a wśród firm, które mieliśmy okazję wspierać, znalazły się m.in. Grupa Żywiec, Hitachi, Paulaner, Maspex, Politan, Malchem i Kontakt Simon.

Wiemy, czego oczekujesz

Nasi doświadczeni specjaliści rozumieją procesy biznesowe w Twojej firmie oraz wiedzą, w jakim kierunku zmierzasz. Świadomość funkcjonowania Twojej organizacji pozwala nam przejąć na siebie ogromną część obowiązków związanych z utrzymaniem i zarządzaniem produktami Salesforce w Twojej firmie. Ty skupiasz się na skalowaniu swojej działalności, a my pomagamy wdrożonym produktom Salesforce nadążyć za Twoim biznesem.

Oszczędzisz czas i środki

Outsourcing usług supportowych jest opłacalny zarówno czasowo, jak i finansowo. Przekaż nam odpowiedzialność za prace utrzymaniowe w swoim systemie i skup się na rozwoju biznesu – my gwarantujemy wywiązanie się z usługi zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dzięki zastosowaniu technologii chmurowych, nie musisz utrzymywać zespołu supportowego on-premise – połączymy się z Twoim systemem i rozwiążemy wszystkie powstałe problemy nawet z drugiego końca świata!

 Jak działamy?

                  Na początku współpracy proponujemy klientowi pakiet godzin w ramach umowy supportowej. Dopasowujemy ofertę do potrzeb klienta i oferujemy od 20 do nawet 160 godzin roboczych miesięcznie. W ramach świadczonych usług, klienta wspiera nasz zespół konsultantów i developerów

               oraz Product Owner, który zarządza całym projektem i zespołem oraz na bieżąco komunikuje się z klientem.

 

Dbamy o ciągłość komunikacji. Organizujemy cotygodniowe telekonferencje statusowe oraz warsztaty i spotkania twarzą w twarz. Zawsze wyczerpująco i na czas odpowiadamy na wszelkie zapytania. Staramy się traktować klienta jak partnera – takie podejście sprawdza się najlepiej!

 

W codziennej pracy korzystamy z Jira, Community Cloud lub narzędzia wybranego przez klienta. W ramach pakietu godzin naprawiamy błędy, przeprowadzamy drobne konfiguracje i modyfikacje oraz dodajemy nowe funkcjonalności do wdrożonych produktów Salesforce.

 

Identyfikujemy też nowe potrzeby klienta – zapewniamy nie tylko wsparcie, ale również rozwój jego platformy Salesforce. Jeśli okaże się, że dana potrzeba wykracza poza budżet supportowy, przeprowadzamy wdrożenia nowych, bardziej skomplikowanych funkcjonalności w ramach osobnych projektów.

 Poznaj wybranych klientów, którzy zaufali naszym ekspertom!

Nasz zespół Cloudity

Jak działamy?

Na początku współpracy proponujemy klientowi pakiet godzin w ramach umowy supportowej. Dopasowujemy ofertę do potrzeb klienta i oferujemy od 20 do nawet 160 godzin roboczych miesięcznie. W ramach świadczonych usług, klienta wspiera nasz zespół konsultantów i developerów oraz Product Owner, który zarządza całym projektem i zespołem oraz na bieżąco komunikuje się z klientem.

 

Dbamy o ciągłość komunikacji. Organizujemy cotygodniowe telekonferencje statusowe oraz warsztaty i spotkania twarzą w twarz. Zawsze wyczerpująco i na czas odpowiadamy na wszelkie zapytania. Staramy się traktować klienta jak partnera – takie podejście sprawdza się najlepiej!

 

W codziennej pracy korzystamy z Jira, Community Cloudity lub narzędzia wybranego przez klienta. W ramach pakietu godzin naprawiamy błędy, przeprowadzamy drobne konfiguracje i modyfikacje oraz dodajemy nowe funkcjonalności do wdrożonych produktów Salesforce.

 

Identyfikujemy też nowe potrzeby klienta – zapewniamy nie tylko wsparcie, ale również rozwój jego platformy Salesforce. Jeśli okaże się, że dana potrzeba wykracza poza budżet supportowy, przeprowadzamy wdrożenia nowych, bardziej skomplikowanych funkcjonalności w ramach osobnych projektów.

Poznaj wybranych klientów, którzy zaufali naszym ekspertom!

Nasz zespół Cloudity