Pardot nie zwalnia tempa

Twórcy aplikacji Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B firmy Salesforce – nie zwalniają tempa. Zaledwie kilka tygodni temu zostało oddane do użytku Engagement Studio (więcej o Engagement studio), a już możemy cieszyć się z kolejnej funkcjonalności – nowego modułu do publikacji postów w mediach społecznościowych.

 

To szczególnie istotne ze względu na fakt, że do tej pory nie mieliśmy możliwości załączania zdjęć do postów – jedyna grafika jaka mogła się pojawić to obrazek wyróżniający strony, której link wklejaliśmy w treść postu, co było sporym ograniczeniem w czasach kiedy często atrakcyjna grafika decyduje o tym czy użytkownik zdecyduje się na kliknięcie.

 

Pardot - Social Posting

 

 

Co dalej?

 

Widząc intensywną ekspansję Pardota i ostatnie funkcjonalności można się nieco rozmarzyć i pomyśleć jakie będą kolejne kroki. Pierwsza myśl, która przychodzi do głowy to integracja z kolejnymi portalami. Na ten moment Pardot może publikować posty w serwisie Facebook, Linked In oraz Twitter – może dalszym krokiem będzie rozbudowa o Google+ lub Pinterest? Nadal istnieje wiele wątpliwości, gdyż Salesforce dba o to, aby Pardot pozostał narzędziem przeznaczonym dla segmentu B2B przez co integracja z mniej atrakcyjnymi dla biznesu serwisami może być zagrożona.