Konferencja na żądanie „Producenci dóbr konsumpcyjnych – wygrani dzięki technologii?”

KONFERENCJA ONLINE:

Producenci dóbr konsumpcyjnych
- wygrani dzięki technologii?

Panel kierujemy przede wszystkim do:

  • Entuzjastów digitalizacji i nowych technologii
  • Kadry zarządzającej przedsiębiorstwami, które rozważają przeprowadzenie transformacji cyfrowej
  • Kadry zarządzającej w firmach produkcyjnych dla branż spożywczej oraz FMCG
  • Kadry zarządzającej sieci detalicznych

Damian Przybył

Director, Digital Advisory at Cloudity

Drodzy Państwo,

 

home office, utrzymywanie relacji biznesowych na odległość, dezaktualizacja strategii rozwoju przedsiębiorstwa, zmiany zachowań klientów końcowych…

Charakter globalny kryzysu sprawił, iż wszyscy musieliśmy zatrzymać się i na nowo zdefiniować otaczającą nas codzienność.

 

W jakim stopniu branża produkcyjna poradziła sobie z kryzysem ekonomicznym? Jak technologie pomogły sprostać wyzwaniom w obszarach komunikacji i sprzedaży? W jakim kierunku firmy będą kontynuowały rozwój technologiczny, jeżeli kolejne fale pandemii będą odbijać się echem przez najbliższy rok lub dwa?

 

Powyższe pytania będę kierować do moich gości, reprezentujących znanych producentów oraz detalistów. Do debaty zaprosiliśmy również osoby zajmujące się rozwojem i wdrożeniami nowych technologii, by zdefiniować wizję cyfryzacji przedsiębiorstwa w nowej rzeczywistości.

 

Zapraszam do oglądania konferencji!

 

AGENDA:

Blok 1 – Nowe zachowania klientów w i po rzeczywistości Covid-19

  • Nowe segmenty i zachowania zakupowe
  • Stopień lojalność klientów oraz identyfikacja z marką
  • Wzrost znaczenia kanałów zdalnych/eCommerce
  • Wymagania klientów względem producentów/dostawców
  • Odpowiedź technologiczna na zmiany w zachowaniu klientów
Adam Miziołek

Adam Miziołek

Country Manager w Twisto

Doświadczony menadżer zajmujący się technologią firm.

Marek Skomorowski

Marek Skomorowski

Head of Growth w Allegro Lokalnie

Odpowiada za strategię, analitykę oraz business development.

Piotr Frankowski

Piotr Frankowski

Head of Empik Premium w Empik S.A.

Odpowiada za programy klienckie Empik Premium oraz Empik Premium Free

Paweł Sobczak

Paweł Sobczak

CEO Cloudity

Odpowiedzialny za wsparcie rozwoju cyfrowego przedsiębiorstw i rozwój relacji z klientami

 

Blok 2 – Technologiczne „Top-of-mind” branży produkcyjnej

  • Obecne "Top-of-mind" klientów z branży produkcyjnej/consumer goods
  • Przykłady zastosowań technologii
  • Efekt wdrożeń technologii na działanie przedsiębiorstw
Przemysław Lasek

Przemysław Lasek

Head of Business Development w Cloudity

Doświadczony lider zespołu konsultantów i architekt rozwiązań biznesowych

 

Blok 3 –  Digitalizacja w czasie Pandemii: rozpocząć, kontynuować czy przerwać?

  • Rewizja strategii przedsiębiorstwa
  • Wyzwania pracy zdalnej
  • Priorytetowe obszary digitalizacji
  • Zmiany w kanałach sprzedaży
  • Innowacje technologiczne
Dominik Ziejewski

Dominik Ziejewski

Product Owner SalesForce [SFera CRM/Sales Cloud & Mobile]

Odpowiada za ciągły rozwój produktu SalesForce w ramach organizacji oraz zarządza zespołem produktowym.

Magdalena Kurman

Magdalena Kurman

Regional Consumer Relations Manager w Reckitt Benckiser

Dba o najwyższą jakość produktów i usług świadczonych klientom Reckitt Benckiser

Mikolaj Lewandowski

Mikolaj Lewandowski

Arla Foods - Director IT Solutions

Odpowiada globalnie za rozwój systemów IT oraz pełni rolę „IT biznes partnera” dla funkcji Finance, HR, Legal i IT

Krzysztof Augustynowicz

Krzysztof Augustynowicz

Regional Sales Director, Commercial
Business Unit CEE w Salesforce

Zarządza Zespołem Sprzedaży w Europie Środkowo Wschodniej

Obejrzyj nagranie już dziś!

Rejestracja w celu obejrzenia nagrania jest bezpłatna. Rejestrując się na konferencję, zgadzasz się na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji o kolejnych wydarzeniach organizowanych przez Cloudity oraz partnerów.