Wdrożenia Salesforce – usługi Cloudity

Szybkie wdrożenia

Szybkie wdrożenia Salesforce są przeznaczone dla mniejszych firm lub zespołów, które potrzebują prostej konfiguracji systemu. Podstawowe wdrożenie (w przypadku aplikacji Salesforce Sales Cloud) to zazwyczaj usługa obejmujące kilka licencji (użytkowników systemu) – pracę z systemem można zacząć od jednej licencji i rozbudowywać system w miarę rozwoju organizacji.

Na tego typu wdrożenie składa się warsztat z Klientem, którego celem jest poznanie potrzeb biznesowych i specyfiki działalności. Na tym etapie ustalamy również jakie funkcjonalności produktów Salesforce będą dla organizacji najbardziej potrzebne i jakie obszary działalności mogą być usprawnione. Etap analizy biznesowej zazwyczaj trwa jeden dzień w siedzibie Klienta.

Po zakończeniu wstępnych warsztatów przystępujemy do konfiguracji systemu i dostosowania do potrzeb Klienta, zgodnie z koncepcją, która powstała podczas warsztatu. Ten etap to zazwyczaj kilka dni, a jego rezultatem jest gotowa instancja testowa.

W dalszej części wdrożenia Klient testuje i weryfikuje system oraz przystępuje do akceptacji i oficjalnego odbioru produktu. Po odbiorze bardzo często przechodzimy w fazę utrzymania, to znaczy w okres, w którym Klient rozpoczyna faktyczne korzystanie z systemu, zaś nasz zespół czuwa i jest stale gotowy aby reagować w razie problemów lub wątpliwości.

Dla małych i średnich firm

Jednodniowy warsztat

Kilkudniowa konfiguracja

Szybki rezultat i start działania systemu

Rozbudowane wdrożenia

Rozbudowane wdrożenia Salesforce są przeznaczone dla większych firm i organizacji. To rodzaj usługi, dzięki której system jest w pełni dostosowany do Klienta. Zazwyczaj tego typu wdrożenie obejmuje więcej niż jedną aplikację Salesforce (na przykład integracja pomiędzy systemem Sales Cloud oraz narzędziem Pardot czy Service Cloud).

Przy rozbudowanej implementacji do projektu włączany jest zespół developerski, którego zadaniem jest budowa niestandardowych rozwiązań. Pozwala to na zaspokojenie nawet najbardziej skomplikowanych wymagań biznesowych Klienta. Często synchronizujemy system z innymi systemami, z których korzysta Klient. Przy integracji skupiamy się na użyteczności oraz niezawodności rozwiązań, dzięki czemu Klient będzie mógł skupić się na biznesie.

Czas trwania rozbudowanego wdrożenia jest ściśle związany z wielkością projektu, liczbą wdrażanych rozwiązań oraz liczbą użytkowników.

Gwarancją sukcesu takich projektów jest solidnie przeprowadzony warsztat z Klientem. Jego wynikiem powinna być szeroka koncepcja implementacji stworzona po dogłębnej analizie biznesowej firmy. Warsztaty trwają od dwóch do kilku dni i są zazwyczaj prowadzone w siedzibie Klienta.

Gotowa koncepcja wdrożenia oznacza przystąpienie do prac nad systemem. Pracujemy w dwutygodniowych iteracjach co oznacza, że co 2 tygodnie zamykamy konkretne obszary projektu, równocześnie stale konsultując wyniki prac z Klientem. Wynikiem naszej metodologii prowadzenia projektu jest jak najwcześniejsze zaznajomienie Klienta z systemem. Pozwala to unikać wprowadzania rozwiązań, które nie są zgodne z wyobrażeniami Klienta.

Dla dużych organizacji

Niestandardowe obiekty i integracje

Dedykowane rozwiązania

Współpraca w dwutygodniowych iteracjach

Kompleksowe testy

Integracja z systemami zewnętrznymi

Kluczem do sukcesu każdego wdrożenia jest zaspokojenie wszystkich potrzeb biznesowych Klienta. Często wiąże się to z licznymi integracjami z systemami zewnętrznymi. Produkty Salesforce – najczęściej Sales Cloud – stają się centrum dowodzenia, w którym przetwarzamy informacje ze wszystkich źródeł.

 

Typowe integracje to integracje z systemami ERP, narzędziami marketingowymi (np.: Mixpanel lub HubSpot), czy ze sklepami internetowymi (np.: Magento).

 

Przed rozpoczęciem budowy struktur integrujących systemy skupiamy się na dogłębnej analizie i opisaniu tego co ma być celem Klienta. Mając pełen obraz wizji Klienta przystępujemy do synchronizacji, którą zajmuje się zespół złożony z konsultantów biznesowych oraz developerów.

Oprócz standardowych integracji chętnie podejmujemy się wyzwań stawianych przez Klientów. Zachęcamy do kontaktu w przypadku chęci zintegrowania nawet najbardziej skomplikowanych systemów z narzędziami Salesforce.

Integracja zewnętrznych systemów z Salesforce

Systemy ERP, narzędzia marketingowe, sklepy internetowe

Wspólna praca zespołu biznesowego i developerskiego

Zapytanie o wycenę

Wycena i czas trwania wdrożenia Salesforce

Każdy z Klientów jest inny i ma inne wymagania, przez co wycena naszych usług jest możliwa po wstępnym kontakcie i przedyskutowaniu potrzeb biznesowych. Zachęcamy do wypełnienia formularza. To pierwszy krok, po którym skontaktuje się z Państwem jeden z naszych konsultantów biznesowych w celu omówienia zakresu projektu i przygotowania oferty na wdrożenia Salesforce.

Wdrożenia Salesforce – usługi Cloudity

Szybkie wdrożenia

Szybkie wdrożenia Salesforce są przeznaczone dla mniejszych firm lub zespołów, które potrzebują prostej konfiguracji systemu. Podstawowe wdrożenie (w przypadku aplikacji Salesforce Sales Cloud) to zazwyczaj usługa obejmujące kilka licencji (użytkowników systemu) – pracę z systemem można zacząć od jednej licencji i rozbudowywać system w miarę rozwoju organizacji.

Na tego typu wdrożenie składa się warsztat z Klientem, którego celem jest poznanie potrzeb biznesowych i specyfiki działalności. Na tym etapie ustalamy również jakie funkcjonalności produktów Salesforce będą dla organizacji najbardziej potrzebne i jakie obszary działalności mogą być usprawnione. Etap analizy biznesowej zazwyczaj trwa jeden dzień w siedzibie Klienta.

Po zakończeniu wstępnych warsztatów przystępujemy do konfiguracji systemu i dostosowania do potrzeb Klienta, zgodnie z koncepcją, która powstała podczas warsztatu. Ten etap to zazwyczaj kilka dni, a jego rezultatem jest gotowa instancja testowa.

W dalszej części wdrożenia Klient testuje i weryfikuje system oraz przystępuje do akceptacji i oficjalnego odbioru produktu. Po odbiorze bardzo często przechodzimy w fazę utrzymania, to znaczy w okres, w którym Klient rozpoczyna faktyczne korzystanie z systemu, zaś nasz zespół czuwa i jest stale gotowy aby reagować w razie problemów lub wątpliwości.

Dla małych i średnich firm

Jednodniowy warsztat

Kilkudniowa konfiguracja

Szybki rezultat i start działania systemu

Rozbudowane wdrożenia

Rozbudowane wdrożenia Salesforce są przeznaczone dla większych firm i organizacji. To rodzaj usługi, dzięki której system jest w pełni dostosowany do Klienta. Zazwyczaj tego typu wdrożenie obejmuje więcej niż jedną aplikację Salesforce (na przykład integracja pomiędzy systemem Sales Cloud oraz narzędziem Pardot czy Service Cloud).

Przy rozbudowanej implementacji do projektu włączany jest zespół developerski, którego zadaniem jest budowa niestandardowych rozwiązań. Pozwala to na zaspokojenie nawet najbardziej skomplikowanych wymagań biznesowych Klienta. Często synchronizujemy system z innymi systemami, z których korzysta Klient. Przy integracji skupiamy się na użyteczności oraz niezawodności rozwiązań, dzięki czemu Klient będzie mógł skupić się na biznesie.

Czas trwania rozbudowanego wdrożenia jest ściśle związany z wielkością projektu, liczbą wdrażanych rozwiązań oraz liczbą użytkowników.

Gwarancją sukcesu takich projektów jest solidnie przeprowadzony warsztat z Klientem. Jego wynikiem powinna być szeroka koncepcja implementacji stworzona po dogłębnej analizie biznesowej firmy. Warsztaty trwają od dwóch do kilku dni i są zazwyczaj prowadzone w siedzibie Klienta.

Gotowa koncepcja wdrożenia oznacza przystąpienie do prac nad systemem. Pracujemy w dwutygodniowych iteracjach co oznacza, że co 2 tygodnie zamykamy konkretne obszary projektu, równocześnie stale konsultując wyniki prac z Klientem. Wynikiem naszej metodologii prowadzenia projektu jest jak najwcześniejsze zaznajomienie Klienta z systemem. Pozwala to unikać wprowadzania rozwiązań, które nie są zgodne z wyobrażeniami Klienta.

Dla dużych organizacji

Niestandardowe obiekty i integracje

Dedykowane rozwiązania

Współpraca w dwutygodniowych iteracjach

Kompleksowe testy

Integracja z systemami zewnętrznymi

Kluczem do sukcesu każdego wdrożenia jest zaspokojenie wszystkich potrzeb biznesowych Klienta. Często wiąże się to z licznymi integracjami z systemami zewnętrznymi. Produkty Salesforce – najczęściej Sales Cloud – stają się centrum dowodzenia, w którym przetwarzamy informacje ze wszystkich źródeł.

Typowe integracje to integracje z systemami ERP, narzędziami marketingowymi (np.: Mixpanel lub HubSpot), czy ze sklepami internetowymi (np.: Magento).

Przed rozpoczęciem budowy struktur integrujących systemy skupiamy się na dogłębnej analizie i opisaniu tego co ma być celem Klienta. Mając pełen obraz wizji Klienta przystępujemy do synchronizacji, którą zajmuje się zespół złożony z konsultantów biznesowych oraz developerów.

Oprócz standardowych integracji chętnie podejmujemy się wyzwań stawianych przez Klientów. Zachęcamy do kontaktu w przypadku chęci zintegrowania nawet najbardziej skomplikowanych systemów z narzędziami Salesforce.

Integracja zewnętrznych systemów z Salesforce

Systemy ERP, narzędzia marketingowe, sklepy internetowe

Wspólna praca zespołu biznesowego i developerskiego

Wycena i czas trwania wdrożenia Salesforce

Każdy z Klientów jest inny i ma inne wymagania, przez co wycena naszych usług jest możliwa po wstępnym kontakcie i przedyskutowaniu potrzeb biznesowych. Zachęcamy do wypełnienia formularza. To pierwszy krok, po którym skontaktuje się z Państwem jeden z naszych konsultantów biznesowych w celu omówienia zakresu projektu i przygotowania oferty wdrożenia Salesforce.

Zapytanie o wycenę