Śniadania biznesowe Salesforce w Niemczech

Regularnie organizowane przez nas śniadania biznesowe w polskich miastach, pomimo ogromnych sukcesów, pozostawiły lekki niedosyt : ) Tak też zrodził się pomysł zorganizowania podobnych wydarzeń za naszą zachodnią granicą.

 

Śniadania biznesowe Cloudity w Niemczech

 

W tym roku Cloudity wypłynęło na szerokie wody! Nasze ostatnie w tym roku śniadania biznesowe odbyły się w Niemczech, a dokładniej w Berlinie oraz Hannoverze. Możemy więc oficjalnie ogłosić kolejny sukces naszej firmy!

Możliwość zdobywania nowej wiedzy, networkingu i inspiracji to rzeczy, dla których chętnie organizujemy tego typu wydarzenia. Jest jednak coś, co ma jeszcze większą wartość – ludzie. Wysoka frekwencja i zaciekawienie niemieckich gości tematyką Salesforce to dla nas ogromna satysfakcja i motywacja na kolejne śniadania, również w innych krajach. To także dowód na duże zainteresowanie współpracą z zagranicznymi partnerami wdrożeniowymi niemieckich firm z obszaru SMB. Podczas naszych spotkań w Berlinie i w Hannoverze, które odbyły się 19 listopada oraz 5 grudnia, zaprezentowaliśmy przybyłym gościom wdrażane przez nas rozwiązania oraz dobre praktyki z wykorzystaniem narzędzi Salesforce.

 

śniadania biznesowe

 

O czym mówiliśmy podczas śniadań?

 

Zgromadzeni goście mieli okazję dowiedzieć się nieco więcej o Salesforce i proponowanych przez firmę rozwiązaniach, ale także o Cloudity, czyli Platynowym Partnerze Salesforce, obecnym na rynku od 2014 roku. Przy kawie i poczęstunku pokazaliśmy, jak w praktyce wygląda praca na dwóch flagowych produktach Salesforce: Sales Cloud i Pardot. Pozwoliło to zaprezentować wachlarz możliwości, jakie daje swoim użytkownikom platforma Salesforce w wielu obszarach biznesu.

Uczestnikami naszych śniadań byli przede wszystkim prezesi, dyrektorzy sprzedaży oraz specjaliści do spraw marketingu firm z segmentu SMB. Z tego powodu tematyka spotkań została całkowicie spersonalizowana i dopasowana do potrzeb zaproszonych gości.

 

Zastosowanie narzędzi Salesforce w praktyce

 

Podczas spotkań omówiliśmy sposoby oraz możliwości wykorzystania produktów Salesforce w automatyzacji procesów marketingowych i szeroko rozumianej obsłudze klienta biznesowego. Porozmawialiśmy też o tym, jak usprawnić w firmie proces zarządzania danymi, dzięki wykorzystaniu systemu CRM odpowiednio dopasowanego do wymagań firmy.

Podczas spotkań nasi goście dowiedzieli się m.in. jak zorientować firmę na klienta i zwiększyć wartość swojej marki, jak efektywnie zarządzać relacjami z klientem, by zaczęły one procentować oraz jak zwiększyć sprzedaż nie zwiększając zasobów sprzedażowych. Duże zainteresowanie niemieckich przedsiębiorców naszą ideą i samą tematyką śniadań biznesowych przełożyło się nie tylko na znaczną frekwencję, ale również na aktywny udział w spotkaniu. Jak zauważyli nasi goście: „profesjonalna organizacja spotkania sprzyjała miłej atmosferze i zainspirowała do wielu rozwiązań i zmian, które Salesforce oferuje nie tylko dużym firmom, ale także mniejszym przedsiębiorstwom”. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie ciepłe słowa, które otrzymaliśmy. Z naszej perspektywy były to dwa niezwykle inspirujące spotkania. Bardzo nam miło, że mogliśmy podzielić się przydatnymi wskazówkami i dobrymi praktykami. Mamy nadzieję, że nasze porady znajdą zastosowanie również w praktyce!

 

Apetyt na więcej

 

Niemieckie śniadania biznesowe były kolejnym krokiem milowym w rozwoju naszej firmy. To z pewnością nie ostatnie wydarzenia organizowane przez Cloudity u naszych zachodnich sąsiadów. Mamy wielką nadzieję, że kolejne śniadania będą cieszyć się równie dużym zainteresowaniem i przyniosą zarówno nam, jak i naszym gościom wiele inspiracji i pomysłów na przyszłość.