Możliwości Salesforce

Salesforce oferuje spektrum rozwiązań pozwalających firmom każdego rozmiaru na doskonalenie swojej działalności. Lider rynku aplikacji biznesowych dysponuje bazą gotowych rozwiązań, wokół których budowane są bardziej spersonalizowane systemy. Poza samymi aplikacjami, Salesforce jest skarbnicą wiedzy i platformą do wymiany doświadczeń, gdzie każdy może dowiedzieć się niemal wszystkiego o zastosowaniu poszczególnych narzędzi.

Gotowe rozwiązania

Do najbardziej popularnych gotowych rozwiązań Salesforce należy flagowy produkt, czyli system CRM Sales Cloud oraz Service Cloud czy Marketing Cloud. Każde z tych narzędzi dostępne jest w różnych wersjach w zależności od liczby licencji oraz zakresu funkcjonalności jakich potrzebuje przedsiębiorstwo, co jest dowodem pełnej skalowalności tej technologii. Poza flagowymi produktami, Salesforce ma w ofercie również wiele innych aplikacji, które w kolejnych obszarach wspierają procesy biznesowe. Dzięki Community Cloud możliwe jest stworzenie wartościowej relacji pomiędzy klientami lub pracownikami. Wave Analytics to narzędzie, które pozwala na zaawansowane analizy danych i profesjonalne podejście do ich gromadzenia. IoT Cloud umożliwia rozwój Internet of Things czyli łączenia poszczególnych urządzeń przy użyciu chmury obliczeniowej, tak aby mieć nad nimi pełną kontrolę i aby móc w pełni wykorzystać zaawansowaną technologię.

Partnerski ekosystem

Salesforce planując ekosystem dał możliwość firmom partnerskim na tworzenie swoich własnych aplikacji. Przy użyciu platformy force.com, każdy z oficjalnych partnerów firmy może zbudować swoje własne aplikacje i udostępnić je na AppExchange. To doskonała okazja do wykorzystania potencjału intelektualnego partnerów i rozwoju rozwiązań, których potrzebują przedsiębiorstwa.