Aplikacja mobilna Salesforce – Salesforce Summer’ 18 Release

W ciągu ostatnich lat urządzenia mobilne stały się nieodłącznym elementem codziennego życia zarówno z perspektywy indywidualnego użytkownika, jak i całych korporacji. Wraz z letnią aktualizacją Salesforce Summer’ 18 Release, aplikacja mobilna Salesforce doczekała się kilku nowych ciekawych usprawnień, które zdecydowanie usprawnią prowadzenie Twojej firmy. Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi z nich!

 

1. Udostępnij post albo stwórz ankietę

 

Letnia edycja Salesforce Release wprowadza możliwość udostępniania postów, tworzenia ankiet oraz zadawania pytań pozostałym użytkownikom w naszej organizacji. Tworzy to jednolite środowisko do współdzielenia wszelkich istotnych informacji, zarówno przy komputerze jak i w drodze z poziomu telefonu – umożliwia to oczywiście aplikacja mobilna Salesforce! Zmiana dotyczy przeglądarek na urządzeniach mobilnych.

 

2. Zobacz więcej w drodze (Enterprise Territory Management)

 

Od teraz Twoi przedstawiciele handlowi będący w terenie, mogą zobaczyć innych użytkowników przypisanych do konkretnych regionów, w których prowadzą swoją działalność. Widoczne jest to w formie powiązanej listy przypisanej do danego Accounta.

 

aplikacja mobilna Salesforce

 

3. Edytor tekstu dostępny dla wszystkich

 

Zaawansowany edytor tekstu jest już powszechnie dostępny na wszystkich mobilnych urządzeniach. Oznacza to, że możemy od teraz dokonać pełnej edycji tekstu na wszystkich platformach! Mowa tutaj o formatowaniu, tworzeniu list, wstawianiu obrazów w tekście i wielu innych przydatnych funkcjach. Dzięki temu korzystanie z aplikacji mobilnych pozwala nam na jeszcze pełniejsze wykorzystanie Lightning Experience niż kiedykolwiek przedtem!

 

aplikacja mobilna Salesforce

 

4. Lepszy obieg informacji dzięki bogatszym notyfikacjom

 

W pełni zakodowane “Push notifications” dają użytkownikom większe możliwości dostępu do informacji w znacznie wygodniejszy sposób. Dzięki temu zdecydowanie szybciej mogą oni dowiedzieć się o nowych zadaniach lub o tym, że ktoś wspomniał o nich w opublikowanym poście. Administrator Salesforce decyduje, ile informacji pokazywanych jest w notyfikacjach, chroniąc wrażliwe dane w taki sposób, aby były widoczne dopiero po uruchomieniu aplikacji. Co więcej, nowy wygląd notyfikacji (Lightning Experience) jest od teraz spójny na wszystkich platformach. Opcja ta dostępna jest dla administratorów systemu, a znaleźć można ją w zakładce Manage Connected Apps.

 

 

Uwaga! Opcja ta będzie dostępna tego lata dopiero w aplikacjach mobilnych Salesforce w wersji 16.0, zarówno dla systemu Android, jak i iOS.

 

5. Klient indywidualny także doczekał się aktualizacji

 

Tworzenie i aktualizowanie Klientów indywidualnych możliwe jest dzięki funkcji Quick Actions. Pozwala ona użytkownikom aktualizować i dodawać Klientów indywidualnych w mgnieniu oka przy użyciu globalnych (albo przypisanych do obiektów) szybkich akcji w Lightning Experience. Dzięki tej funkcji aktualizowane są również rekordy powiązane z danym Klientem.

 

Korzystanie z aplikacji mobilnej Salesforce jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Z kolejną aktualizacją coraz bliżej jej do wersji desktopowej, a możliwości które oferuje, zadziwiają z każdą nową edycją Salesforce Release. Dzięki wprowadzonym udogodnieniom, zarządzanie biznesem zdecydowanie stanie się jeszcze łatwiejsze! Przy okazji zachęcamy do lektury naszego poprzedniego artykułu, dotyczącego poprzedniej (wiosennej) aktualizacji dla aplikacji mobilnej Salesforce – tutaj.