Najnowsza aktualizacja Salesforce Zima 2017

Tym, co wyróżnia Salesforce jest zapewnienie użytkownikom trzech aktualizacji systemu w ciągu roku. Zbliża się moment, w którym spodziewamy się kolejnych zmian, a ten artykuł ma na celu przybliżenie użytkownikom tego, co przyniesie najnowsza aktualizacja Salesforce Zima 2017. 

Najnowszy update wprowadza ponad 300 nowych funkcjonalności pozwalających na lepsze dopasowanie systemu do potrzeb użytkowników, dzięki jego przejrzystości i przyjemnemu w obsłudze interfejsowi Lightning Experience.

Najnowsza aktualizacja Salesforce Zima 2017

Co nowego przyniesie zimowa aktualizacja Salesforce?

 

Zimowa edycja zawiera całkiem nowy panel nawigacyjny oraz mnóstwo istotnych funkcji z punktu widzenia poprawy efektywności sprzedaży, procesu serwisowego czy analizy danych. Ta wersja jest również wyposażona w wiele opcji , znanych i lubianych w Salesforce Classic, już teraz dostępnych również w Lightning Experience. Oto kilka z naszych ulubionych:

 

Niestandardowe aplikacje

Podobnie jak w Salesforce Classic, Lightning Experience ułatwia użytkownikom poruszanie się po systemie oraz daje możliwość dostępu do obiektów, rekordów itp. poprzez wygodny panel nawigacyjny. Jednak w tej edycji Lightning stawia krok nieco dalej niż Classic. Użytkownik może dowolnie dostosować wygląd aplikacji, zgodnie ze swoim upodobaniem, przez dodanie własnego obrazka oraz wybranie odpowiedniego koloru.

 

Help dla niestandardowego pola

Dla niestandardowych pól często konieczne jest dodanie krótkiego opisu umożliwiającego użytkownikom lepsze zrozumienie tego, jaka informacja jest w nim zbierana. Ta często używana funkcjonalność, do niedawna dostępna tylko w Salesforce Classic, jest już osiągalna w Lightning Experience oraz w Salesforce1!  

 

Edycja Inline

Jedna z bardziej pożądanych funkcjonalności wreszcie jest już dostępna w LE. Użytkownicy mogą zaoszczędzić czas i edytować dane  z poziomu widoku listy rekordów bez konieczności otwierania ich.

 

Szybsze tworzenie wielu rekordów

Przycisk „Zapisz i Nowe” już dostępny w Lightning ’u. Po edycji, stworzeniu czy klonowaniu rekordu, użytkownik może skorzystać z opcji „Zapisz i Nowe” w celu stworzenia nowego rekordu bez konieczności opuszczania strony kreacji rekordów.

 

Bardziej czytelne pop-up powiadomienia jak i komunikaty błędów

Komunikaty pop-up, pojawiające się w momencie utworzenia, edycji, klonowania bądź usunięcia rekordu z listy zależnej, zostały ulepszone zarówno w LE jak i w Salesforce1. Komunikat zawiera teraz nazwę oraz link do rekordu (link dostępny tylko w LE).

Również powiadomienia o błędach, zyskały większą przejrzystość. W momencie, błędu w trakcie edycji/ tworzenia, wiadomość pop-up na dole ekranu wskazuje oraz podświetla pole do poprawy. Opcja ta oczywiście ułatwia i przyspiesza naprawianie błędów.

 

Integracja z Gmail’em i Kalendarzem

Jeśli Twoja firma używa Gmail’a, zimowy update Salesforce ’a wychodzi jej naprzeciw. Od teraz jest możliwa integracja rekordów z Gmail’a do Lightning Experience oraz synchronizacja wydarzeń z kalendarza do Salesforce ‘a. Dzięki temu, że przedstawiciele handlowi nie muszą już dłużej korzystać z różnych aplikacji do zarządzania kalendarzem, owa funkcja może podwyższyć ich produktywność. Dodatkowo, synchronizacja może przenosić wydarzenia oznaczone jako prywatne oraz automatycznie usuwać wydarzenia, które użytkownicy usuwają z synchronizowanego kalendarza (ta funkcjonalność dostępna jest na razie tylko dla Salesforce Classic).

 

Najnowsza aktualizacja Salesforce wprowadza wiele kluczowych zmian usprawniających korzystanie z systemu, a poruszanie się w Lightning Experience staje się jeszcze bardziej wygodne. Nadal z niecierpliwością czekamy na kolejne aktualizacje systemu, mając nadzieję na dalszy rozwój funkcjonalności!

Jeśli chcesz zobaczyć najnowszą wersję Sales Cloud w akcji, zapisz się na prezentację online prowadzoną przez jednego z naszych konsultantów biznesowych.