Era subskrypcji

 

Wiesz jak utrzymać Klienta i jak zapewnić sobie stałe źródło przychodu?

 

Firmy stosujące model sprzedaży subskrypcyjnej najczęściej odpowiadają na te pytania twierdząco. Era subskrypcji pokazuje, że sprzedaż abonamentowa stała się w ostatnich latach bardzo popularna. Postanowiliśmy sprawdzić, co o takim modelu sądzą polscy przedsiębiorcy. Wynikiem badania jest raport Era subskrypcji, który pokazuje jakie korzyści i zagrożenia płyną z wyboru tego modelu biznesowego. Aby uzyskać własną kopię raportu należy wypełnić formularz.

Pobierz swój egzemplarz raportu wypełniając formularz. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link do pobrania publikacji.

sprzedaż subskrypcyjna
40% firm uważa stały przychód jako najważniejszą korzyść ze stosowania modelu sprzedaży subskrypcyjnej

Główne tematy opisane w raporcie:

 

-Model sprzedaży subskrypcyjnej jako sposób na utrzymanie Klienta

 

-Wpływ zachodnich trendów na sprzedaż abonamentową w Polsce

 

-Analiza branż, w których coraz częściej stosuje się model subskrypcyjny

 

-Rozwój SaaS, a przyszłość sektora usługowego

Era subskrypcji

Wiesz jak utrzymać Klienta i jak zapewnić sobie stałe źródło przychodu?

Firmy stosujące model sprzedaży subskrypcyjnej najczęściej odpowiadają na te pytania twierdząco. Era subskrypcji pokazuje, że sprzedaż abonamentowa stała się w ostatnich latach bardzo popularna. Postanowiliśmy sprawdzić, co o takim modelu sądzą polscy przedsiębiorcy. Wynikiem badania jest raport Era subskrypcji, który pokazuje jakie korzyści i zagrożenia płyną z wyboru tego modelu biznesowego. Aby uzyskać własną kopię raportu należy wypełnić formularz.

Pobierz swój egzemplarz raportu wypełniając formularz. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link do pobrania publikacji.

sprzedaż subskrypcyjna

40% firm uważa stały przychód jako najważniejszą korzyść ze stosowania modelu sprzedaży subskrypcyjnej

Główne tematy opisane w raporcie:

-Model sprzedaży subskrypcyjnej jako sposób na utrzymanie Klienta

-Wpływ zachodnich trendów na sprzedaż abonamentową w Polsce

-Analiza branż, w których coraz częściej stosuje się model subskrypcyjny

-Rozwój SaaS, a przyszłość sektora usługowego