Click2Dial dla Salesforce®

Click2Dial dla Salesforce to narzędzie, które w łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom wykonywanie oraz odbieranie połączeń w ramach platformy Salesforce, zwiększając tym samym efektywność użytkowników.

 

Narzędzie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud oraz obsługi klienta Service Cloud. 

Click2Dial

Bezpłatne Demo

 

Zarejestruj się na bezpłatne demo, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów.

 

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin na spotkanie lub telekonferencję.

Podłącz swój telefon do Salesforce`a:

Rozmawiaj


Wykonuj połączenia jednym kliknięciem, bez ręcznego wybierania numeru i pomyłek.

Zwiększaj wydajność

 

Automatycznie zapisuj dane i notatki z rozmów bezpośrednio w Salesforce Sales Cloud oraz Service Cloud i twórz z nich zadania.

Raportuj

 

Korzystaj ze szczegółowych i rozbudowanych raportów z odbytych rozmów telefonicznych. Porównuj statystyki rozmów, obserwuj trendy i podejmuj decyzje na podstawie liczb. 

Monitoruj


Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami. Motywuj handlowców do podnoszenia wyników, pokazując im statystyki komunikacji z klientem na dużym ekranie.

Wykorzystaj wielokanałowość

 

Komunikuj się i sprzedawaj tak, jak oczekują Twoi klienci – przez sms, czat, email, telefon. 

Click2Dial dla Salesforce®

Click2Dial dla Salesforce to narzędzie, które w łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom wykonywanie oraz odbieranie połączeń w ramach platformy Salesforce, zwiększając tym samym efektywność użytkowników.

 

Narzędzie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud oraz obsługi klienta Service Cloud. 

Click2Dial

Bezpłatne Demo

 

Zarejestruj się na bezpłatne demo, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów.

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin na spotkanie lub telekonferencję.

Podłącz swój telefon do Salesforce`a:

Rozmawiaj


Wykonuj połączenia jednym kliknięciem, bez ręcznego wybierania numeru i pomyłek.

Zwiększaj wydajność

 

Automatycznie zapisuj dane i notatki z rozmów bezpośrednio w Salesforce Sales Cloud oraz Service Cloud i twórz z nich zadania.

Raportuj

 

Korzystaj ze szczegółowych i rozbudowanych raportów z odbytych rozmów telefonicznych. Porównuj statystyki rozmów, obserwuj trendy i podejmuj decyzje na podstawie liczb. 

Monitoruj


Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami. Motywuj handlowców do podnoszenia wyników, pokazując im statystyki komunikacji z klientem na dużym ekranie.

Wykorzystaj wielokanałowość

 

Komunikuj się i sprzedawaj tak, jak oczekują Twoi klienci – przez sms, czat, email, telefon.