Click2call dla Salesforce – podłącz swój telefon do Salesforce!

Każdy sprzedawca wie, jak ważna jest szybkość reakcji na zapytanie potencjalnego klienta. Czas odpowiedzi może nawet zaważyć na powodzeniu całej dalszej współpracy biznesowej. Praktyka wskazuje, że oddzwonienie do klienta kontaktującego się z nami przez Internet w ciągu 5 minut, daje nam stukrotnie większą szansę na sprzedaż, niż gdybyśmy odczekali pół godziny (Inside Sales Box). Niestety wielu handlowców nie ma wystarczającej ilości czasu na ręczne, a co za tym idzie, żmudne wstukiwanie kolejnych numerów w telefon. Do tego dochodzi też wielokrotne nagrywanie się na pocztę głosową i czas poświęcony na nieudane próby dodzwonienia się na nieistniejące numery. W odpowiedzi na te problemy powstał produkt przygotowany przez Cloudity wspólnie z Focus Telecom Polska – Click2call czyli telefon w Salesforce CRM.

Dzięki integracji z systemem CRM, narzędzie to zdecydowanie ułatwi pracę każdego sprzedawcy. Zbudowane jest na platformie Salesforce, dzięki czemu naturalnie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud. W łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom inicjowanie połączeń bezpośrednio przez kliknięcie rekordów klienta w ramach CRM, zwiększając tym samym wydajność użytkowników. To wygodny sposób dotarcia do kontaktów poprzez CRM bezpośrednio z urządzenia mobilnego, jest więc doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich osób przebywających stale w podróży.
telefon Salesforce

 

Click2call dla Salesforce – telefon w Salesforce CRM

 

Każdy handlowiec korzystający na co dzień z systemu Salesforce, może zintegrować swój telefon z CRM-em swojej firmy. Click2call widnieje w urządzeniu mobilnym jako przycisk „zadzwoń”, tuż obok numeru telefonu w oknie rekordu. Wystarczy jedno kliknięcie, a zintegrowany softphone/webphone automatycznie wybierze numer i zadzwoni do wskazanej przez nas osoby. Dzięki temu handlowiec oszczędza swój czas i zmniejsza ryzyko błędu przy wybieraniu numeru.

Warto wspomnieć, że zaawansowane rozwiązania Click2call pozwalają użytkownikom Salesforce na znacznie więcej niż tylko możliwości dzwonienia. Dzięki temu narzędziu, możemy gromadzić i analizować wszelkie statystyki i dane dotyczące przeprowadzonych rozmów, nagrywać je i odtwarzać w razie potrzeby, a w przypadku nieudanych połączeń – narzędzie automatycznie oddzwoni na wskazany numer, bez zbędnej ingerencji sprzedawcy.

 

Dodatkowo Click2call umożliwia swoim użytkownikom:

  • Wgląd do historii interakcji z konkretnymi leadami: od ich pozyskania, poprzez kwalifikację, sprzedaż, aż po upsell;
  • Wykorzystanie nagranej uprzednio rozmowy do pogłębionej analizy i poprawek, np. do ulepszenia naszej prezentacji firmowej, jako dowód w sprawach spornych lub jako materiał szkoleniowy;
  • Salesforce zapisuje czas wprowadzenia przez nas leada do systemu, z kolei Click2call – czas nawiązania z nim rozmowy. Pozwala to nam dowiedzieć się, jak długo potencjalny klient musiał czekać na kontakt z naszej strony;
  • Dzięki powiązaniu ze sobą informacji z raportów oraz wyników rozmów z leadami możemy oszacować, jaki wpływ ma czas reakcji handlowca na konwersję danego leada;
  • System Click2call może integrować komunikację ze wszystkich kanałów komunikacji z klientami (np. e-mail czy sms) i automatycznie zapisywać ją w formie pełnej historii interakcji z danym leadem/klientem, niezależnie od tego czy jest to komunikacja przychodząca czy wychodząca.

telefon Salesforce

 

Telefon w Salesforce CRM – technologia Click2call

 

Click2call to narzędzie oparte na najnowszych, zaawansowanych technologiach:


1)
  WebRTC – gwarantuje bezpieczeństwo rozmów przy użyciu najnowszego standardu przesyłu głosu przez internet (bez konieczności instalacji). Ma to dwie niezmiernie ważne zalety:

  •  Jego rozwój jest wspierany przez takie firmy jak Google, Microsoft, Opera czy Mozilla, co gwarantuje użytkownikom wysoki poziom techniczny oraz maksymalne bezpieczeństwo przesyłanych danych;
  • Jest dostępny z poziomu przeglądarki i natychmiast gotowy do użycia – nie ma potrzeby instalacji jakichkolwiek dodatkowych aplikacji.

 

2)  AMD (Answering Machine Detection) – oszczędza czas i pieniądze poprzez blokowanie połączeń na pocztę głosową. Zanim handlowiec zorientuje się, że dodzwonił się na pocztę głosową, może minąć kilka cennych dla niego sekund. Dodatkowo bardzo często musi on zapłacić za nieudane połączenie. Z pomocą przychodzi tutaj mechanizm AMD, który automatycznie wykrywa przekierowanie na skrzynkę głosową i natychmiast przerywa takie połączenie.

 

3)  HLR (Home Location Register) – czyli spis abonentów danej sieci komórkowej. Nasze narzędzie może dzięki temu sprawdzić, czy dane numery figurują w rejestrze i odrzucić te, które są z jakiegoś powodu nieprawidłowe lub nieaktywne. W efekcie otrzymujemy zweryfikowaną bazę bez niepotrzebnych kontaktów i zaoszczędzony czas, którego nie musimy poświęcać na bezcelowe telefony.

 

Dzięki pomysłowym rozwiązaniom i nowoczesnych technologiom, Click2call dla Salesforce zdecydowanie przyspiesza pracę handlowców, umożliwiając przy tym monitoring telefonów w czasie rzeczywistym oraz eksport i analizę wszystkich parametrów komunikacji w firmie. To wygodne narzędzie usprawniające pracę całego działu handlowego. Wszystkich zainteresowanych Click2call zapraszamy po więcej informacji TUTAJ.