Click2call dla Salesforce®

Click2call dla Salesforce to narzędzie, które powstało przy współpracy Cloudity i Focus Telecom Polska. Zbudowane jest na platformie Salesforce i naturalnie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud.

W łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom inicjowanie połączeń bezpośrednio przez kliknięcie rekordów klienta w ramach CRM, zwiększając tym samym wydajność użytkowników. To wygodny sposób dotarcia do kontaktów z CRM bezpośrednio z urządzenia mobilnego, dlatego jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich osób, którzy stale są w podróży.

logo-cloudity-focus-telecom2

Bezpłatne Demo

 

Zarejestruj się na bezpłatne demo, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów.

 

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin na spotkanie lub telekonferencję.

Podłącz swój telefon do Salesforce`a:

Monitoruj

Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami

Rozmawiaj

Prowadź rozmowy na żywo w jednym, spójnym systemie niezależnie od tego, gdzie jesteś

Raportuj

Korzystaj ze szczegółowych i rozbudowanych raportów z odbytych rozmów telefonicznych

Zapisuj

Wprowadzaj do systemu potrzebne notatki po każdej rozmowie z klientem

Integruj

Zintegruj komunikację ze wszystkich kanałów (telefon, chat, email, SMS, formularz WWW)

Zwiększaj wydajność

Wyświetlaj użytkownikom pop-up`y w odpowiednim momencie (np. gdy chce opuścić naszą stronę, spędził na niej określony przez nas czas itd.)

WebRTC - gwarantuje bezpieczeństwo rozmów przy użyciu najnowszego standardu przesyłu głosu (bez konieczności instalacji)

HLR - umożliwia automatyczne wykrywanie nieaktywnych już numerów telefonów

AMD - oszczędza czas i pieniądze poprzez blokowanie połączeń na pocztę głosową

click2call-monitor-play-498x415

Click2call dla Salesforce®

Click2call dla Salesforce to narzędzie, które powstało przy współpracy Cloudity i Focus Telecom Polska. Zbudowane jest na platformie Salesforce i naturalnie integruje się z rozwiązaniami wsparcia sprzedaży Sales Cloud.

 

W łatwy i elastyczny sposób umożliwia użytkownikom inicjowanie połączeń bezpośrednio przez kliknięcie rekordów klienta w ramach CRM, zwiększając tym samym wydajność użytkowników. To wygodny sposób dotarcia do kontaktów z CRM bezpośrednio z urządzenia mobilnego, dlatego jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich osób, którzy stale są w podróży.

Bezpłatne Demo

 

Zarejestruj się na bezpłatne demo, które poprowadzi jeden z naszych specjalistów.

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin na spotkanie lub telekonferencję.

Podłącz swój telefon do Salesforce`a:

Monitoruj

 

Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami

 

Rozmawiaj

 

Prowadź rozmowy na żywo w jednym, spójnym systemie niezależnie od tego, gdzie jesteś

Raportuj

 

Korzystaj ze szczegółowych i rozbudowanych raportów z odbytych rozmów telefonicznych

 

Zapisuj

 

Wprowadzaj do systemu potrzebne notatki po każdej rozmowie z klientem

Integruj

 

Zintegruj komunikację ze wszystkich kanałów (telefon, chat, email, SMS, formularz WWW)

Zwiększaj wydajność

 

Wyświetlaj użytkownikom pop-up`y w odpowiednim momencie (np. gdy chce opuścić naszą stronę, spędził na niej określony przez nas czas itd.)

Click2call to narzędzie oparte na najnowszych technologiach

WebRTC - gwarantuje bezpieczeństwo rozmów przy użyciu najnowszego standardu przesyłu głosu (bez konieczności instalacji)

HLR - umożliwia automatyczne wykrywanie nieaktywnych już numerów telefonów

AMD - oszczędza czas i pieniądze poprzez blokowanie połączeń na pocztę głosową