Błyskawiczna implementacja Pardota w Authentic Vision

Authentic Vision umożliwia firmom ochronę własności i marek przed fałszerstwem dzięki mobilnemu rozwiązaniu do uwierzytelniania produktów. Firma potrzebowała przede wszystkim usprawnienia swoich procesów przy użyciu narzędzia do automatyzacji marketingu. Poszukiwała więc rozwiązania, które pomogłoby jej zautomatyzować określone procesy marketingowe oraz skoordynować działania prowadzone na stronie internetowej, komunikację marketingową oraz działania przedstawicieli handlowych.

 

 

Bardzo podobało nam się zwinne podejście do procesu wdrażania systemu, z którego Cloudity korzystało prowadząc dla nas projekt. Narzędzie zostało bardzo szybko wdrożone, a procesy zostały dostosowane do naszych celów biznesowych.

- Ivar van Dijk, Head of Product Management w Authentic Vision

 

 

Sukces Authentic Vision – case study Salesforce

 

Zachęcamy do przeczytania case study wdrożenia narzędzia Pardot w Authentic Vision. W ciągu zaledwie kilku tygodni po pierwszym kontakcie z Cloudity, firma była gotowa zaoszczędzić sporo czasu dzięki automatyzacji komunikacji i zebrać więcej istotnych danych na temat interakcji i podróży swoich klientów.