Adjust –  Service Cloud i baza wiedzy Knowledge

Adjust to niemiecka firma z Berlina zajmująca się pomiarem efektywności kampanii marketingowych w aplikacjach mobilnych. Jej działalność skupia się na ujednolicaniu procesów marketingowych firm w jednej potężnej platformie. Pozwala ona na wgląd w praktyczne wskazówki, które pomagają skalibrować wyniki klientów, zwiększając tym samym ich efektywność. Firma jest oficjalnym mobilnym partnerem pomiarowym Facebooka i Twittera, a także integruje się z ponad 1000 innych ważnych partnerów i sieci na całym świecie.

 

Do klientów Adjust należą jedne z największych na świecie marek, m.in. z Azji, Europy i obu Ameryk, takie jak: Baidu, Deutsche Telekom, Universal Music, Viacom, Uber czy Microsoft, ale także największe na świecie agencje reklamowe i medialne, w tym Vivaki, Publicis i GroupM.

Decyzja o współpracy z Cloudity spowodowana była dużymi ograniczeniami dotychczasowego systemu firmy, szczególnie w obszarze dostosowywania produktu do własnych potrzeb. W tym przypadku zdecydowano się na migrację danych z popularnego Zendeska do Service Cloud. Głównym celem wdrożenia było ujednolicenie systemu i upłynnienie wymiany danych pomiędzy zespołami, a także lepsze zrozumienie i wykorzystywanie posiadanych informacji. Ze względu na bardzo rozproszoną bazę wiedzy, dodatkową rzeczą stworzoną dla użytkowników było Knowledge.

 

Wdrożenie w Adjust pozwoliło usprawnić i całkowicie zautomatyzować wiele procesów w firmie. Wprowadzono, m.in. takie udogodnienia jak: e-mail to-case przypisujący sprawy odpowiednim konsultantom, personalizacja mailingu, a także szczegółowe raporty zapewniające doskonałą widoczność wszelkich procesów i statystyk w organizacji. Knowledge pozwoliło zebrać materiały w jedno miejsce i umieścić je w Salesforce do wglądu dla innych użytkowników. Od teraz cały międzynarodowy zespół Adjust może pracować na jednej wspólnej platformie Salesforce. Warto dodać, że całość wdrożenia oraz migracji wszystkich danych z systemu Zendesk do Service Cloud trwała jedynie sześć tygodni.

Wdrożone produkty i usługi:

Salesforce Knowledge Base

Adjust –  Service Cloud i baza wiedzy Knowledge

Adjust to niemiecka firma z Berlina zajmująca się pomiarem efektywności kampanii marketingowych w aplikacjach mobilnych. Jej działalność skupia się na ujednolicaniu procesów marketingowych firm w jednej potężnej platformie. Pozwala ona na wgląd w praktyczne wskazówki, które pomagają skalibrować wyniki klientów, zwiększając tym samym ich efektywność. Firma jest oficjalnym mobilnym partnerem pomiarowym Facebooka i Twittera, a także integruje się z ponad 1000 innych ważnych partnerów i sieci na całym świecie.

 

Do klientów Adjust należą jedne z największych na świecie marek, m.in. z Azji, Europy i obu Ameryk, takie jak: Baidu, Deutsche Telekom, Universal Music, Viacom, Uber czy Microsoft, ale także największe na świecie agencje reklamowe i medialne, w tym Vivaki, Publicis i GroupM.

Decyzja o współpracy z Cloudity spowodowana była dużymi ograniczeniami dotychczasowego systemu firmy, szczególnie w obszarze dostosowywania produktu do własnych potrzeb. W tym przypadku zdecydowano się na migrację danych z popularnego Zendeska do Service Cloud. Głównym celem wdrożenia było ujednolicenie systemu i upłynnienie wymiany danych pomiędzy zespołami, a także lepsze zrozumienie i wykorzystywanie posiadanych informacji. Ze względu na bardzo rozproszoną bazę wiedzy, dodatkową rzeczą stworzoną dla użytkowników było Knowledge.

 

Wdrożenie w Adjust pozwoliło usprawnić i całkowicie zautomatyzować wiele procesów w firmie. Wprowadzono, m.in. takie udogodnienia jak: e-mail to-case przypisujący sprawy odpowiednim konsultantom, personalizacja mailingu, a także szczegółowe raporty zapewniające doskonałą widoczność wszelkich procesów i statystyk w organizacji. Knowledge pozwoliło zebrać materiały w jedno miejsce i umieścić je w Salesforce do wglądu dla innych użytkowników. Od teraz cały międzynarodowy zespół Adjust może pracować na jednej wspólnej platformie Salesforce. Warto dodać, że całość wdrożenia oraz migracji wszystkich danych z systemu Zendesk do Service Cloud trwała jedynie sześć tygodni.

Wdrożone produkty i usługi:

Salesforce Knowledge Base